doświadczenie na stanowisku kierowniczym – minimum 3. lata,
biegła obsługa komputera - pakietu MS Office.
Kierowanie pracą Działu techniczno – inwestycyjnego zajmującego się bieżącą eksploatacją zasobów mieszkaniowych i użytkowych, stanowiących własność Spółki, Miasta Szczecinek oraz Wspólnot Mieszkaniowych Nieruchomości, m.in. poprzez::
utrzymywanie zasobów w odpowiednim stanie technicznym oraz użytkowym poprzez konserwację i wykonywanie robót remontowych, mających na celu zahamowanie procesu zużycia technicznego budynków i urządzeń z nimi związanych,
planowanie remontów, ulepszeń i inwestycji oraz ich kontraktowanie, zgodnie z ustawą Prawo Zamówień Publicznych,
modernizację i rozbudowę infrastruktury technicznej i towarzyszącej,
koordynowanie i nadzorowanie całokształtu zadań remontowo-budowlanych zlecanych przez Spółkę,
współpraca z głównym specjalistą ds. remontów i inwestycji, inspektorami nadzoru oraz z zarządcami nieruchomości (pracownikami Spółki) w zakresie remontów, modernizacji i ulepszeń w zasobach własnych oraz we Wspólnotach Mieszkaniowych zarządzanych przez Spółkę.
kierowanie i nadzorowanie zespołem pracowników Działu techniczno-inwestycyjnego.
Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać osobiście lub wysłać pocztą:
w terminie do dnia
na adres:
Kandydaci spełniający niezbędne wymagania, zostaną powiadomieni telefonicznie o terminie dalszej rekrutacji.
Jednocześnie Zarząd ZGM TBS Sp. z o.o. w Szczecinku, zastrzega sobie prawo odstąpienia od dalszego etapu rekrutacji bez podania przyczyny lub skrócenia okresu rekrutacji.
Szczecinek, dnia 16.01.2015r.